اتمام فرآیند ارزیابی 585 متقاضی پذیرفته شده آموزگاری در اردبیل – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

اتمام فرآیند ارزیابی 585 متقاضی پذیرفته شده آموزگاری در اردبیل - خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

کلام الله صفری در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک، اظهار کرد: فرآیند ارزیابی تکمیلی داوطلبان پذیرفته شده آزمون آموزگاری که از 22 اردیبهشت ماه در 4 حوزه و 6 گروه در اردبیل آغاز شده بود به پایان رسید.

وی خاطرنشان کرد: این فرآیند به همت معاونت آموزش ابتدایی استان به صورت حرفه ای و توسط ارزیابان دوره دیده روزانه با شرکت 48 ارزیاب متخصص برگزار شد .

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: در این ارزیابی ها صلاحیت های هر داوطلب در موقعیت های تدریس و طرح درس نویسی، ایفای نقش و بحث گروهی توسط 6 ارزیاب مورد بررسی قرار گرفت.

صفری افزود: از مجموع 606 داوطلب پذیرفته شده آزمون استخدامی در استان اردبیل تنها 3 درصد افراد به علت مشکلات مدارک و … از این فرآیند بازماندند.

وی گفت: در نهایت 585 نفر داوطلب مورد ارزیابی قرار گرفتند که این افراد نیز برای پذیرش باید در حیطه های شایستگی عمومی، اختصاصی و تخصصی حد نصاب نمره قبولی را کسب کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: نتایج نهایی پذیرفته شدگان در این فرآیند تا پایان خرداد ماه به داوطلبان اعلام خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اتمام فرآیند ارزیابی 585 متقاضی پذیرفته شده آموزگاری در اردبیل – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اتمام فرآیند ارزیابی 585 متقاضی پذیرفته شده آموزگاری در اردبیل – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.