ادامه حضور نکونام در استقلال بعد از یک هفته جنجال و اخبار غیر رسمی

ادامه حضور نکونام در استقلال بعد از یک هفته جنجال و اخبار غیر رسمی

جواد نکونام به سرمربیگری در استقلال ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری سفیر افلاک، در حالی که در روزهای اخیر اخبار بسیار زیادی مبنی بر برکناری جواد نکونام از سرمربیگری تیم استقلال مطرح شد و حتی گزینه‌هایی برای جانشینی وی از سوی بسیاری رسانه‌ها مطرح شد اما این اخبار غیر رسمی در یک هفته گذشته تائید نشد و مسوولان استقلال ماندن نکونام در این تیم را تائید کردند.

در همین راستا خبرنگار سفیر افلاک با ایمان عالمی سرپرست تیم استقلال تماس گرفت تا از آخرین وضعیت تیم کسب خبر کند و وی در حالی که تمایلی به مصاحبه نداشت تأیید کرد مشکلی برای ادامه کار این مربی وجود ندارد چون استقلال در روز‌های اخیر بدون توجه به شایعات مطرح شده تمرینات خود را با حضور جواد نکونام دنبال کرده و آماده دیدار با الغرافه قطر در هفته اول از لیگ نخبگان آسیا می‌شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ادامه حضور نکونام در استقلال بعد از یک هفته جنجال و اخبار غیر رسمی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ادامه حضور نکونام در استقلال بعد از یک هفته جنجال و اخبار غیر رسمی"، کلیک کنید.