اردوی راهیان پیشرفت با حضور دانشجویان استان بوشهر برگزار شد – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

اردوی راهیان پیشرفت با حضور دانشجویان استان بوشهر برگزار شد - خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سفیر افلاک، عباس مطاف عصر پنجشنبه در حاشیه برپایی اردوی راهیان پیشرفت در بوشهر اظهار داشت: این اردو در راستای شناخت دانشجویان با دستاوردهای دولت سیزدهم انجام شده و این اردوها تداوم خواهد داشت.

وی افزود: رییس جمهور شهید برای عمران و آبادانی استان بوشهر، اقدامات ارزشمندی بویژه در حوزه آب و راه و مسکن و درمان انجام داد که تبیین این دستاوردها لازم و ضروری است.

مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: آب شیرین کن 70 هزار متر مکعبی نیروگاه اتمی بوشهر حدود 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تمام توان و ظرفیت برای تکمیل این پروژه اهتمام می ورزیم.

مطاف تصریح کرد: در این اردو از پروژه های حوزه راه و آب و درمان بازدید به عمل آمد و مجریان پروژه ها نیز در ارتباط با آخرین وضعیت پروژه های عمرانی، توضیحات لازم را ارایه کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اردوی راهیان پیشرفت با حضور دانشجویان استان بوشهر برگزار شد – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اردوی راهیان پیشرفت با حضور دانشجویان استان بوشهر برگزار شد – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.