اهدای اعضای مرد ۴۰ ساله در شهرکرد

اهدای اعضای مرد ۴۰ ساله در شهرکرد

 به گزارش خبرگزاری سفیر افلاک استان چهارمحال وبختیاری، دکتر پانته آ رمضان‌نژاد در تشریح این خبر اظهار کرد: مرحوم علیرضا مهدی زاده ۴۰ ساله اهل مبارکه اصفهان بر اثر تصادف و خونریزی مغزی، در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد بستری بود.
 
وی افزود: پس از تایید مرگ مغزی وی از سوی پزشکان و اخذ رضایت از خانواده فهیم و نوع دوستش، عمل جداسازی اعضای این عزیز فداکار جهت اهدا به بیماران نیازمند جداسازی گردید.
 
 وی در پایان افزود؛ از همه خانواده‌های ایثارگر اهدا کننده عضو بیماران مرگ مغزی تقدیر و برای این عزیزان از درگاه خداوند صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت نمود.
 
گفتنی است: به منظور ترویج فرهنگ خداپسندانه اهدای عضو، علاقمندان می توانند از طریق نشانی اینترنتی به آدرس www.skums.ac.ir نسبت به تکمیل “فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو” اقدام و یا با پیامک کردن کد ملی خود و کلمه اهدا به سرشماره ۳۴۳۲ کارت اهدای عضو را در کمتر از ۳۰ ثانیه دریافت نمایند.
 
البته داشتن کارت اهدای عضو، تنها به معنای رضایت بیمار برای اهدا می‌باشد و رضایت اولیای دم برای اهدای عضو الزامی است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اهدای اعضای مرد ۴۰ ساله در شهرکرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اهدای اعضای مرد ۴۰ ساله در شهرکرد"، کلیک کنید.