بررسی مشکلات و موانع تجاری فعالان اقتصادی در بندر چابهار

بررسی مشکلات و موانع تجاری فعالان اقتصادی در بندر چابهار

سفیر افلاک/سیستان و بلوچستان در جلسه ای با حضور فعالان اقتصادی و ذینفعان بندری، موانع و مشکلات فعالیتهای تجاری و بازرگانی بندر چابهار بررسی شد.

در جلسه ای که شامگاه سه شنبه با حضور مدیران بخشهای دولتی، گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، شرکتهای حمل و نقل بین المللی و داخلی، صاحبان کالا و فعالین اقتصادی و شرکتهای فعال راهبری پایانه های اصلی بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری برگزار شد؛ موانع و مشکلات فعالیتهای تجاری و بازرگانی بندر چابهار مورد بررسی قرار گرفت.

افزایش سرویس های حمل و نقل دریایی و تامین کانتینر مورد نیاز صاحبان کالا و افزایش مبادی و مقاصد دریایی جهت نقل و انتقال کالا به بندر چابهار، سرعت در انجام خدمات و تشریفات ورود و خروج کالا، امکان بررسی ایجاد تنوع در رویه های گمرکی و گروه های کالایی، رفع مشکلات در فرآیند ارایه خدمات توسط تجهیزات تخلیه و بارگیری و مشکلات صاحبان کالا مربوط به بیمه آتش سوزی کالا در بنادر از موارد مهم مطروحه این جلسه بود.

در ادامه راهکارهای رفع موانع توسط مدیران مربوطه و با حضور فعالان بخش خصوصی ارایه و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

پیگیری دقیق رفع مشکلات تا حصول نتیجه مطلوب از دیگر تصمیمات جلسه بود.

پایان خبر سفیر افلاک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مشکلات و موانع تجاری فعالان اقتصادی در بندر چابهار" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مشکلات و موانع تجاری فعالان اقتصادی در بندر چابهار"، کلیک کنید.