تداوم وقوع دماهای ۴۹، ۵۰ درجه و بالاتر در خوزستان – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

تداوم وقوع دماهای ۴۹، ۵۰ درجه و بالاتر در خوزستان - خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار کرد: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی نقشه‌های وقوع دماهای ۴۹ و ۵۰ درجه و بالاتر تا روز دوشنبه در اغلب مناطق استان به جز مناطق شرقی و شمالی وجود دارد. همچنین از اواخر وقت امروز بتدریج با استقرار جریانات جنوبی در ساحل شرقی و مناطق جنوب شرقی شاهد افزایش رطوبت خواهیم بود که این وضعیت طی روزهای آینده (تا روز چهارشنبه) به مناطق مرکزی، نوار ساحلی و مناطق جنوبی استان گسترش پیدا خواهد کرد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: در این ایام افزایش ابر و رگبارهای پراکنده همراه با رعد و برق در ارتفاعات شرقی استان نیز دور ازانتظار نیست. طی فردا نیز سرعت وزش بادها در مناطق غربی و جنوب غربی متوسط خواهد بود.

وی بیان کرد: در شبانه روز گذشته بستان با ۴۹ و ایذه با ۲۰.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند. همچنین در این مدت بیشینه و کمینه دمای اهواز ۴۸.۲ و ۲۸.۹ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تداوم وقوع دماهای ۴۹، ۵۰ درجه و بالاتر در خوزستان – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تداوم وقوع دماهای ۴۹، ۵۰ درجه و بالاتر در خوزستان – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.