تسریع در اتمام پروژه عمرانی جاده نقده_بناب منوط به تامین منابع مالی است

تسریع در اتمام پروژه عمرانی جاده نقده_بناب منوط به تامین منابع مالی است

سفیر افلاک/آذربایجان غربی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تامین منابع مالی موجب تسریع در اتمام پروژه عمرانی جاده نقده_بناب می شود.

رسول عطایی در گفت و گو با سفیر افلاک در خصوص پروژه عمرانی جاده نقده_بناب افزود: طبق قرارداد، عملیات اجرایی محور مذکور در 7 کیلومتر اجرا می شود که از سال گذشته شروع شده و 4 کیلومتر عملیات خاکی به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه مطالبات پیمانکار 40 میلیارد تومان است، اظهار کرد: عمده مشکل پروژه مالی است و در صورت پرداخت مطالبات پیمانکار عملیات اجرایی فعال تر خواهد شد.

عطایی تاکید کرد: در صورت تامین اعتبار 7 کیلومتر از محور در سال جاری تکمیل و مابقی محور پیمانکاری خواهد شد.

پایان خبر سفیر افلاک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تسریع در اتمام پروژه عمرانی جاده نقده_بناب منوط به تامین منابع مالی است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تسریع در اتمام پروژه عمرانی جاده نقده_بناب منوط به تامین منابع مالی است"، کلیک کنید.