توقیف خودروی شوتی با بیش از 16 میلیارد ریال کالای قاچاق در گیلان – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

توقیف خودروی شوتی با بیش از 16 میلیارد ریال کالای قاچاق در گیلان - خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سفیر افلاک، سردار حسین حسن پور مبارزه با قاچاق کالا را یکی از اولویت های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان کرد و اظهار کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون شکنی و اخلال در بازار برخورد می کند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی 2 دستگاه خودرو وانت مزدا و یک دستگاه خودرو نیسان شوتی را در محور شمال به جنوب شهرستان رودبار و یک دستگاه خودرو پژو 405 را حین تردد در شهرستان بندرانزلی شناسایی و متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودروها، 378 قلم انواع لوازم یدکی خودرو، 7 هزار و 103 قوطی نوشابه انرژی زا، یک هزار و 248 عدد لیوان و 41 هزار و 400 عدد انواع مواد غذایی قاچاق کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از معرفی متهمان این پرونده ها برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی خبر داد و گفت: بنا بر نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای قاچاق 16 میلیارد و 756 میلیون ریال است.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه قاچاق به عنوان یک آفت خطرناک سد راه پویایی اقتصاد و سلامت تجارت کشور محسوب می شود، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توقیف خودروی شوتی با بیش از 16 میلیارد ریال کالای قاچاق در گیلان – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توقیف خودروی شوتی با بیش از 16 میلیارد ریال کالای قاچاق در گیلان – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.