حضور مردم در انتخابات موجب تقویت نظام جمهوری اسلامی می‌شود – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

حضور مردم در انتخابات موجب تقویت نظام جمهوری اسلامی می‌شود - خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سفیر افلاک؛ آیت الله محسن ابراهیمی پس از انداختن رأی خود به صندوق انتخابات ریاست جمهوری در میناب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، یک تکلیف شرعی، عرفی، عقلی و حق اجتماعی است که نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت آینده کشور دارد.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران، با رأی مردم تصمیم‌گیری می‌شود و رهبر معظم انقلاب نیز قوام نظام را بسته به حضور پرشور مردمی و انتخاب اصلح، عنوان کردند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در پایان از مردم استان خواست هرچه زودتر و سریع‌تر در پای صندوق رأی حاضر شده و شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور مردم در انتخابات موجب تقویت نظام جمهوری اسلامی می‌شود – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور مردم در انتخابات موجب تقویت نظام جمهوری اسلامی می‌شود – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.