رسیدگی به مطالبات مردم آنها را دلداده نظام و انقلاب می کند – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

رسیدگی به مطالبات مردم آنها را دلداده نظام و انقلاب می کند - خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سفیر افلاک، علی اصغر حسینی ظهر دوشنبه در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل تعزیرات حکومتی استان کردستان عنوان کرد: بخش مهمی از کار امر به معروف و نهی از منکر به مطالبه گری مربوط است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مطالبات مهم مردم از تعزیرات حکومتی نظارت بر اصناف است، گفت: تعزیرات حکومتی باید فعالیت های خود را رسانه ای کند تا مردم در جریان اقدامات آنها قرار گیرند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، اظهار داشت: یکی از دغدغه های مهم مردم در این مقطع زمانی مسیله اقتصاد و معیشت است و همین مسیله، مسیولیت تعزیرات حکومتی را دو چندان کرده است.

وی با بیان اینکه گستره فعالیت های تعزیرات حکومتی وسیع است و مردم هم از این نهاد انتظار دارند، تصریح کرد: اگر مردم در جریان فعالیت های شما قرار گیرند قدردان این زحمات خواهند بود.

حسینی با تاکید بر لزوم افزایش تعاملات تعزیرات حکومتی با ستاد امر به معروف و با اشاره به اینکه مردم از نحوه نظارت بر بازار و قیمت ها گله مند هستند و مطالبه دارند، گفت: هر اندازه به مطالبات مردمی رسیدگی شود بیشتر دلداده نظام و انقلاب خواهند بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان از کارکنان تعزیرات حکومتی خواست تا در رویارویی با مردم گشاده رو باشند و با صعه صدر مشکلات و مطالبات آنها را بشنوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رسیدگی به مطالبات مردم آنها را دلداده نظام و انقلاب می کند – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رسیدگی به مطالبات مردم آنها را دلداده نظام و انقلاب می کند – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.