رییس ستاد انتخابات کردستان: شمارش آرا در 707 شعبه اخذ رای روستایی شروع شده است

رییس ستاد انتخابات کردستان: شمارش آرا در 707 شعبه اخذ رای روستایی شروع شده است

سفیر افلاک/کردستان رییس ستاد انتخابات استان کردستان از آغاز شمارش آرا در 707 شعبه روستایی از در کردستان خبر داد.

 مهدی رمضانی شامگاه جمعه (11اسفندماه) در چهارمین نشست خبری با اصحاب رسانه استان در ستاد انتخابات کردستان ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در انتخابات اظهار کرد: امروز مردم کردستان حماسه ای دیگر آفریدند و خاک کردستان این حماسه را به سراسر کشور مخابره کرد.

وی از تمدید انتخابات تا ساعت 24 امشب در استان کردستان همزمان با سراسر کشور خبرداد و افزود: اخذ رای در شعب روستایی تا ساعت 10 پایان یافت و شمارش آرا در 707 شعبه اخذ رای روستایی در سطح استان شروع شده است.

رمضانی عنوان کرد: شروع شمارش آرا در شعبات اخذ رای شهری نیز بعد از ساعت 24 و پایان زمان انتخابات شروع می شود.

وی با بیان اینکه در مجموع یک هزار و 296 شعبه اخذ رای در سطح استان کردستان در سطح شهر و روستاها فعال است، عنوان کرد: 589 شعبه در شهر و 707 شعبه در روستا شامل 684 شعبه ثابت شعبه 613 سیار در سطح استان در انتخابات امروز کار رای گیری را انجام دادند.

رییس ستاد انتخابات استان کردستان خاطرنشان کرد: 132 نامزد شامل 117 نفر آقا و 15 نفر زن در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای 6 کرسی نمایندگی استان رقابت خواهند کرد.

وی اعلام کرد: یک میلیون و 281 هزار و 569 نفر واجد شرایط در استان کردستان بوده اند.

پایان خبر سفیر افلاک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییس ستاد انتخابات کردستان: شمارش آرا در 707 شعبه اخذ رای روستایی شروع شده است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییس ستاد انتخابات کردستان: شمارش آرا در 707 شعبه اخذ رای روستایی شروع شده است"، کلیک کنید.