زمینه آزادی 650 زندانی جرایم غیرعمد در خوزستان فراهم شد – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

زمینه آزادی 650 زندانی جرایم غیرعمد در خوزستان فراهم شد - خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سفیر افلاک، علی دهقانی پیش از ظهر امروز جمعه در مراسم جشن آزادی 70 محکوم مالی معسر و مراسم جشن ازدواج 20 زوج از فرزندان زندانیان که در ندامتگاه سپیدار اهواز برگزار شد، اظهار کرد: ستاد دیه خوزستان با کمک خیران و نیکوکاران، سرمایه گذاران و اعضای هیات مدیره شرکت های صنعتی بزرگ استان، زمینه آزادی 650 زندانی جرایم غیرعمد را که مستحق مساعدت بودند، فراهم کردند. رشد کمک های مردمی ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان در این مدت چشمگیر بوده و امسال نسبت به سال گذشته 300 درصد رشد داشته است.

وی خبر داد: ستاد دیه خوزستان در سال جاری نیز 17 میلیارد و 500 میلیون ریال و انجمن حمایت از زندانیان استان نیز 12 میلیارد و 440 میلیون ریال کمک های مردمی را برای زندانیان جمع آوری کرده است.

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: در مدت یادشده نیز 10 هزار و 626 مورد بازدید از زندان های خوزستان توسط مقام های قضایی و قضات استان انجام شده است. همچنین استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان واجد شرایط به یک هزار و 995 مورد رسیده است.

وی با ارایه گزارشی از کارهای فرهنگی، عمرانی، حرفه آموزی و اشتغالزایی در زندان های خوزستان تصریح کرد: در این مدت با تاسیس مرکز ثابت فنی و حرفه ای، پنج هزار نفر با شرکت در دوره های آموزشی، موفق به دریافت گواهی نامه مهارت شدند و اشتغال رای باز به 2 هزار و 445 فقره رسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زمینه آزادی 650 زندانی جرایم غیرعمد در خوزستان فراهم شد – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زمینه آزادی 650 زندانی جرایم غیرعمد در خوزستان فراهم شد – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.