صدرالدین حجازی درگذشت – سفیر افلاک

صدرالدین حجازی درگذشت - سفیر افلاک

صدرالدین حجازی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون در سن ۷۶ سالگی درگذشت.

به گزارش سفیر افلاک و طبق پیگیری‌های تایید شده، این بازیگر که در روزهای گذشته در کما به سر می‌برد، ۱۶ شهریور از دنیا رفت.

 صدرالدین حجازی در دوران فعالیت هنری خود در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی نقش آفرینی کرده و از مدت‌ها قبل درگیر بیماری سرطان شده بود.  

او در روزهای گذشته به دلیل وخیم شدن شرایط جسمانی در حالت کما و در آی‌سی‌یو بستری بود.

از میان فیلم‌های سینمایی صدرالدین حجازی به نقش‌آفرینی او در «ناخدا خورشید»، «روز شیطان»، «مزاحم»، «سنتوری»، «تردید» و «خرس» می‌توان اشاره کرد.

«کوچک جنگلی»، «روزی روزگاری»، «تنهاترین سردار»، «تفنگ سرپر»، «زیرزمین»، «ساعت شنی»، «مرد دو هزار چهره»، «چار دیواری»، «مختارنامه»، «نابرده رنج»، «کیمیا» و «بانوی سردار» نیز از جمله سریال‌های آشنا و پرخاطره این بازیگر هستند.

زمان مراسم تشییع و خاکسپاری این هنرمند اعلام خواهد شد.

پایان خبر سفیر افلاک 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صدرالدین حجازی درگذشت – سفیر افلاک" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صدرالدین حجازی درگذشت – سفیر افلاک"، کلیک کنید.