«عیدی» بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری واریز شد

«عیدی» بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری واریز شد

آفتاب نیوز :

جعفر امیرآبادی زاده افزود: عیدی سال 1402 بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری براساس تصویب نامه هیات وزیران واریز شد.

وی تاکید کرد: برای نخستین بار و خلاف سنوات گذشته، عیدی امسال بازنشستگان خویش فرما در سال جاری (مبلغ ثابت حق عیدی حق عایله) پرداخت شد.

به گفته امیرآبادی زاده، براساس مصوبه هیات وزیران، عیدی بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری مبلغ 2میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که به آنان عایله مندی تعلق می گیرد مبلغ 700هزار تومان و همچنین بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که بر اساس تعاریف مندرج در سیستم احکام صندوق به آنان حق اولاد پرداخت می شود به ازاء هر فرزند مبلغ 300هزار تومان برای آن ها محاسبه و پرداخت شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«عیدی» بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری واریز شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«عیدی» بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری واریز شد"، کلیک کنید.