فعالیت 1200 کانون مساجد مازندران در «طرح صعود»

فعالیت 1200 کانون مساجد مازندران در «طرح صعود»

سفیر افلاک/مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از فعالیت 1200 کانون مساجد استان در اجرای «طرح صعود» خبرداد و گفت: این طرح محله محور است و برنامه ها برابر با نیازها و نظام مسایل محلات تعریف می شود.

احسان آهنگر 5 خرداد در نشست خبری با موضوع اجرای طرح صعود، با تسلیت شهادت رییس جمهور و دیگر شهدای خدمت گفت: امیدوارم خداوند توفیق خدمت خالصانه را به همه ما عطا کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی رویداد صعود را جریان سازی فرهنگی ذیل قرارگاه شهید آوینی خواند و اظهار کرد: رویداد صعود با مشارکت کانون های مساجد استان و با نگاه تبلیغات و شبکه سازی کنشگران فرهنگی و هنری در سطح استان اجرا خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم به کارگیری ظرفیت های مردمی کانون ها در اجرای طرح صعود گفت: ظرفیت های مردمی مهم ترین سرمایه ما در اجرا و توسعه این طرح به شمار می آیند، در همین راستا از هر گونه مشارکت مردمی استقبال می شود و امیدواریم در سال های آینده شاهد تحقق این طرح فرهنگی در ابعاد بزرگ تر با جامعه هدف گسترده تری باشیم.

آهنگر درباره اهم معیارهای رویداد صعود بیان کرد: نخست آن که طرح محله محور است و برنامه ها برابر با نیازها و نظام مسایل محلات تعریف می شود. طرح خانواده بنیان اجرا می شود و اعضای خانواده ها با رویکرد تربیتی و فرهنگی- هنری در اجرا مشارکت دارند چراکه خانواده ها یکی از اضلاع مهم این طرح به شمار می آیند. طرح مسجدپایه بوده چراکه مساجد سنگر اصلی و قلب تپنده این حوزه هستند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد و توسعه نشاط اجتماعی یکی از اهداف مهم رویداد است و در این راستا، از مشارکت تمام ظرفیت های مردمی و محله ها استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که نگاه ما در این رویداد ایجابی و در جهت تحقق رویکردهای فرهنگی است، تصریح کرد: امروز مقدمه تربیت نوجوانان شناسایی مشکلات محلات و تعریف برنامه براساس این معضلات بوده و اجرای این امر و دستیابی به نتیجه اثرگذار، مستلزم شناسایی ظرفیت های محلات و نظام مسایل آنها است. به همین دلیل در اجرای برنامه های فرهنگی ابتدا بررسی های لازم انجام شده و سپس وارد مرحله اجرا می شویم.

آهنگر تاکید کرد: اراده کافی برای اجرای این برنامه داریم و از تمام ظرفیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون مساجد برای اجرای طرح بهره می گیریم تا خروجی آن به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

وی از اجرای مستمر طرح در طول سال خبر داد و افزود: در نگاه بلندمدت 1200 کانون در این طرح فعالیت خواهند داشت.

پایان خبر سفیر افلاک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فعالیت 1200 کانون مساجد مازندران در «طرح صعود»" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فعالیت 1200 کانون مساجد مازندران در «طرح صعود»"، کلیک کنید.