محدودیت تردد در اطراف حرم رضوی ادامه دارد – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

محدودیت تردد در اطراف حرم رضوی ادامه دارد - خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سفیر افلاک، سرهنگ هادی امیدوار اظهار کرد: با توجه به حضور هیأت‌های عزاداری در روزهای دهه آخر صفر در محدوده حرم مطهر رضوی، متناسب با تقاضا و وضعیت ازدحام جمعیت، محدودیت‌های تردد در این محدوده اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: همچنین در این ایام پس از اقامه نماز ظهر و نماز مغرب و عشا به منظور تسهیل تردد و خروج زائران از حرم مطهر رضوی، محدودیت‌های تردد به سمت حرم امام رضا (ع) اجرا خواهد شد.

وی از زائران و مجاوران خواست تا ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، همکاری لازم با پلیس در اجرای تمهیدات ترافیکی را داشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محدودیت تردد در اطراف حرم رضوی ادامه دارد – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محدودیت تردد در اطراف حرم رضوی ادامه دارد – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.