ممنوعیت تردد کلیه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال در مسیر جنوب به شمال

ممنوعیت تردد کلیه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال در مسیر جنوب به شمال

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد و گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال در مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با سفیر افلاک، در تشریح وضعیت جوی جاده‌های کشور، تصریح کرد: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل ماسال تا انارک و هزارچم تا ولی آباد، محدوده گرماب و حدفاصل خوزنکلا تا پورکان مشاهده می شود. همچنین ترافیک سنگین در محور هراز در مسیر رفت و برگشت محدوده سه راهی چلاو قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: همچنین ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر شمال به جنوب حدفاصل چهل چشمه تا پل دلیچایی و محدوده دماوند مشاهده می شود و ترافیک سنگین در آزادراه پردیس – تهران محدوده پل پردیس و تونل شماره ۲ گزارش شده است.

وی تاکید کرد: ترافیک سنگین در محور رودهن – تهران محدوده جاجرود وجود دارد و تردد روان در آزادراه قزوین – رشت  مسیر رفت و برگشت و آزادراه تهران – شمال در مسیر شمال به جنوب قابل مشاهده است. ضمنا محور فیروزکوه دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات، محور چالوس دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

شیرانی در تشریح وضعیت جوی راه های کشور نیز گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده حسین آباد و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک وجود دارد. همچنین ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده  مهرویلا و ترافیک سنگین در محور فشم – تهران حدفاصل رودک تا زردبند گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین ترافیک سنگین در محور اردبیل – آستارا در برخی مقاطع دیده می شود و بارش باران نیز در برخی از محور های استان های مازندران، گیلان و اردبیل مشاهده می شود.

پایان خبر سفیر افلاک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ممنوعیت تردد کلیه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال در مسیر جنوب به شمال" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ممنوعیت تردد کلیه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال در مسیر جنوب به شمال"، کلیک کنید.