موکب دانشجویی مقدمه‌ای برای تحقق تمدن نوین اسلامی

عارف دارابی مطرح کرد؛

موکب دانشجویی مقدمه‌ای برای تحقق تمدن نوین اسلامی

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب از موکب دانشجویی به‌عنوان مسیری برای تحقق تمدن نوین اسلامی نام برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری سفیر افلاک، با برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب و با همت تشکل مجمع اسلامی دانشجویان گام دومی، موکب دانشجویان تمدن‌ساز دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب با هدف خدمت‌رسانی فرهنگی و علمی به عزاداران حسینی در دهه اول محرم درب ورودی دانشگاه برپا شده است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب با بیان این مطلب به خبرنگار سفیر افلاک گفت: این موکب در راستای بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری بوده که از اهداف آن تحقق تمدن نوین اسلامی است و با توجه به اینکه سیره و قیام امام حسین علیه‌السلام یک حرکت تمدن‌ساز بوده با نام موکب دانشجویان تمدن‌ساز از ابتدای ماه محرم و با همت دانشجویان تشکل گام دومی‌ها واحد داراب برای سومین سال متوالی شروع به فعالیت کرده است.

زهرا عارف دارابی با بیان استقبال قابل توجه مردم شهرستان به‌خصوص جوانان از موکب دانشجویان تمدن‌ساز اضافه کرد: در این موکب که درب ورودی دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب راه‌اندازی شده، کانون‌های فرهنگی دانشگاه (شاهد و ایثار، آوین، دختران آفتاب، ولایت، مکتب حاج قاسم، عفاف و حجاب، معرفت رضوی، رسانه ماهد و مهدویت)، مشارکت فعال داشته و با برپایی غرفه فرهنگی عفاف و حجاب، ایستگاه واقعیت مجازی، ایستگاه سلامت، ایستگاه نقاشی کودکان، ایستگاه صلواتی، قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی، مداحی، دمام‌زنی و … درحال خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی شهرستان داراب هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "موکب دانشجویی مقدمه‌ای برای تحقق تمدن نوین اسلامی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "موکب دانشجویی مقدمه‌ای برای تحقق تمدن نوین اسلامی"، کلیک کنید.