هزینه‌های عمره مفرده اعلام شد

هزینه‌های عمره مفرده اعلام شد

به گزارش سفیر افلاک،سید عباس حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با تمهیدات انجام شده و مدیریت قیمت‌ها و هزینه‌ها تلاش کردیم که قیمت سفر زیارتی عمره در فصل جدید افزایشی نداشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان در خبری نوشت:وی افزود: در این مرحله که اعزام‌های مربوط به ۲۸ شهریور تا ۳۰ آذر ماه را داریم، کف گروه‌های قیمتی هزینه سفر برای ۱۰ روز سفر زیارتی عمره، ۵ روز در مدینه و ۵ روز در مکه، مبلغ ۴۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و برای گروه‌های قیمت بالاتر ۴۶ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت‌: ودیعه‌گذاران حج عمره از اولویت یک تا ۱۸۰ در استان‌های کردستان و کرمانشاه، می‌توانند از صبح امروز به سامانه پنجره واحد سازمان حج و زیارت به نشانی MY.HAJ.IR مراجعه و کاروان خود را انتخاب و برای تحویل مدارک به دفتر خدماتی زیارتی موردنظر مراجعه کنند. بقیه استان‌ها نیز بر اساس برنامه‌ریزی اعلام شده در پایگاه اینترنتی سازمان حج تا اول سفیر افلاک ثبت‌نام خواهند کرد.

۲۳۳۲۱۷

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هزینه‌های عمره مفرده اعلام شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هزینه‌های عمره مفرده اعلام شد"، کلیک کنید.