همه چیز درباره کرم روز و شب لاکچری کوین

کرم لاکچری کوین با تغذیه پوست و تامین ویتامین C مورد نیاز، از پیری پوست جلوگیری می کند. بهبود زخم های پوستی: ویتامین C باعث بهبود انواع زخم های پوستی می شود و در ترمیم و کاهش اثرات سوختگی پوست نقش مهمی دارد. کاهش زبری پوست: مصرف کرم روز لاکچری کوین می تواند به کاهش زبری پوست کمک کند و باعث روشن شدن خفیف پوست می شود.آشنایی با طرز استفاده از کرم شب و روز لاکچری کوین  و بهترین زمان زدن آن روی پوست، کمک می کند تا بتوانید ضمن بهره مندی از حداکثر کارایی این محصول، در عین حال، پس از مصرف آن نیز دچار عوارض یا مشکلات دیگر نشوید.

همه چیز درباره کرم روز و شب لاکچری کوین

کرم روز چیست؟

کرم روز یکی از محصولات مراقبت از پوست است که باید در روز از آن استفاده کنید. این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که بسیار سبک و فاقد چربی هستند و به سرعت جذب پوست می شوند. کرم روز قادر است از پوست شما در برابر عوامل آسیب زا مانند اشعه آفتاب، گرد و غبار و آلودگی محافظت کند.مهم ترین وظیفه کرم روزوسرم پوست لاکچری کوین آبرسانی به پوست و حفظ رطوبت آن است. این امر باعث می شود سلول های پوست تغذیه شوند و پوست صورتتان شفاف، شاداب و جوان گردد.اکثر این محصولات حاوی SPF هستند؛ اما باید بدانید که این میزان SPF برای محافظت از پوست کافی نیست و بهتر است به همراه آن از کرم ضد آفتاب هم استفاده کنید

فواید کرم روز

حالا که می دانید کرم روز چیست ، لازم است فواید استفاده از آن را نیز بدانید تا بیشتر به اهمیت مصرف این محصول پی ببرید. اما قبل از آن لازم است بگوییم ترکیبات به کار رفته در این محصول، باعث حساس شدن پوست در برابر آفتاب نمی شوند و کاملاً بدون ضرر هستند.

فواید کرم روز عبارتند از:

کاهش چین و چروک صورت

اثربخشی سریع در کوتاه ترین زمان

قابل استفاده به عنوان زیر ساز آرایش

کمک به افزایش نرمی و لطافت پوست

تحریک کلاژن سازی و ممانعت از تخریب کلاژن

محافظت از پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک

آبرسانی عمقی به سلول های پوست و حفظ رطوبت پوست

نحوه استفاده از کرم روز در روتین پوستی به شرح زیر است:

با استفاده از یک شوینده صورت متناسب با نوع پوستتان، صورت را کاملاً بشویید تا ناخالصی ها و آلودگی ها از روی آن پاک شوند.در صورتیکه از تونر صورت استفاده می کنید، در این مرحله آن را به پوستتان بزنید و اجازه دهید جذب شود.مقدار مناسبی از کرم روز را بین انگشتانتان گرم کرده و روی تمام نواحی پوست صورت با ملایمت ماساژ دهید.

حرکات دایره ای کوچک در ماساژ پوست کمک می کند تا کرم به عمق پوست نفوذ کند، سلول های آن را تحریک و پف صورت را نیز کم نماید.فراموش نکنید که کرم را در نواحی چانه و گردن نیز به کار ببرید تا پوست این ناحیه شل، افتاده یا چروک نشود.پس از استفاده ی کرم روز نیز از مرطوب کننده و کرم ضد آفتاب مخصوص پوستتان استفاده کنید.

ترکیبات موجود در کرم شب و کرم روز

یکی از بارزترین تفاوت کرم روز و کرم شب را در ترکیبات به کار رفته در آنها می توان دانست. در کرم روز اغلب از SPF (فاکتور حفاظتی در برابر آفتاب) و مواد روشن کننده مانند ویتامین C استفاده می شود. اما کرم های شب اغلب حاوی ترکیبات فعالی مثل رتینول هستند و خاصیت ضد چروک نیز دارند تا از پیری پوست ممانعت به عمل آورند. کرم پودر اصل لاکچری کوین نیز هم خاصیت ضد چروک دارد و باعث شادابی پوست می شود.

کرم روز و شب لاکچری کوین چه خواصی دارد ؟

کلیه موارد گفته شده در بالا از خواص و مزایای کرم روز و شب با کیفیت بود و محصولات لاکچری کوین بیز با فرمولاسیون فرانسه مورد تولید قرار می گیرند. از این رو خواص کرم روز و شب لاکچری کوین عبارتند از :

بطور مشترک برای هر دو کرم :

1-جوانساز

2-آبرسان قوی

3-ویتامینه و آنتی اکسیدان

4-حفظ حالت کشسانی پوست

 و بطور اختصاصی برای کرم روز لاکچری کوین :

1-آبرسانی عمقی با ترکیبات نگهدارنده رطوبت پوست

2-دارای فاکتور های محافطتی و ضد آسیب های محیطی

و برای کرم شب لاکچری کوین :

1-برطرف کردن آسیب های پوست در طول روز

2-لایه بردار ملایم و جداسازی سلول های مرده

چه نوع پوست هایی می توانند از کرم شب و روز لاکچری کوین استفاده کنند ؟

هر دو کرم شب و روز all skin types بوده و برای همه انواع پوست ها حتی پوست های چرب و مستعد جوش نیز مفید هستند.از این روز کرم لاکچری کوین برای جوش مفید است.همچنین پوست های تیره از خاصیت روشن کنندگی این کرم ها می توانند بهره مند شوند و کرم روز و شب لاکچری کوین برای تیرگی نیز مفید است.کرم های all skin types دارای فرمولاسیون با بافت مناسب و نه سبک و نه سنگین هستند که هم پوست های خشک و هم پوست های چرب می توانند از آنها استفاده کنند

تفاوت کرم شب و روز در چیست ؟

کرم های روز محصولاتی هستند که برای مراقبت از پوست هنگام صبحگاه استفاده می شوند. به طور معمول، این محصولات دارای فرمولاسیون و بافت سبکی است که گاهی اوقات حاوی SPF برای محافظت از صورت شما در برابر اشعه های مضر UV است.کرم شب هنگام خواب پوست را تسکین داده و آن را آرام می کند و هرگونه التهاب ، قرمزی و تحریک را که در طول روز پوست ما بدان دچار شده را کاهش می دهد. کرم شب با کمک به فرآیندهای بازسازی طبیعی پوست در هنگام خواب، به شما کمک می کنند تا زمانی که از خواب بیدار می شوید، پوستی یکدست تر داشته باشید. کرم شب همچنین پوست را هیدراته نگه می دارد و در طول شب آبرسانی عمیقی به پوست شما صورت می دهند.

بطور خلاصه علاوه بر ویژگی های مشترک کرم شب و روز مانند جوانسازی ، آبرسانی و مرطوب کنندگی ، آنتی اکسیدان و ویتامینه بودن ، کرم روز دارای ترکیبات ضد آسیب محیطی و دارای فاکتور های محافظتی است و کرم شب حاوی ترکیبات ترمیم کننده و لایه بردار و آبرسان قوی تری است.حالا با این تفاسیر آیا می توان کرم روز را در شب استفاده کرد ؟ در پایخ باید بگوییم که شما در شب نیازی به استفاده از ترکیبات ضد آسیب محیطی مانند  SPF ندارید.بهتر است کرم روز را در شب استفاده نکنید هر چند کرم های روز و شب مشترکات زیادی باهم دارند.اما اینجا نقطه تفاوت آنها مشخص گردیده است

کرم روز و شب لاکچری کوین را با چه قیمتی تهیه کنیم ؟

تنوع قیمت این محصولات در فضای مجازی و وب سایت ها بسیار زیاد است.اما اگر قصد دارید تا این محصولات را با پایین ترین قیمت تهیه کنید می توانید محصولات لاکچری کوین را از سایت کالامال سفارش دهید.کافیست تا در گوگل کلمه کالامال را جستجو کنید و وارد این سایت شوید.زیرا این سایت علاوه بر ارایه محصولات بیز با کمترین قیمت ، ضمانت اصالت واقعی و بی قید و شرط روی کلیه محصولات ارایه می کند و همچنین از بروز بودن تاریخ محصولات نیز مطمین باشید.زیرا در این مورد نیز گارانتی معتبر ارایه می کنند.

کرم روز و شب لاکچری کوین اصل و تقلبی دارد ؟

این محصولات در داخل کشور تولید می شوند و دارای سیب سلامت سازمان غذا و دارو هستند.بنابراین در صورت وجود نمونه های تقلبی خود شرکت بازاریابان ایران زمین با نام دکتر بیز اطلاع رسانی های لازم را صورت داده و با متخلفان ضمن طرح شکایت برخورد لازم را خواهد کرد.

محصولاتی دارای نوع اصلی و تقلبی هستند که ویژگی های زیر را دارند :

1-خود کالای تولید شده فاقد مجوز از مراجع ذی صلاح است و هر کسی نمونه مشابه را تولید می کند.

2-کالا بصورت قاچاق وارد شده و خود برند تولید کننده نیز در داخل کشور نمایندگی معتبر قانونی ندارد.

پس در مورد محصولات تولید داخل که دارای مجوزهای لازم هستند هرگز دروغ اصل و فیک بودن کالا را باور نکنید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همه چیز درباره کرم روز و شب لاکچری کوین" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همه چیز درباره کرم روز و شب لاکچری کوین"، کلیک کنید.