واژگونی اتوبوس در محور سروستان – شیراز، 15 مصدوم برجای گذاشت

واژگونی اتوبوس در محور سروستان - شیراز، 15 مصدوم برجای گذاشت

سفیر افلاک/فارس رییس پلیس راه شمال استان گفت: وقوع حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس در محور مواصلاتی سروستان-شیراز، 15 مصدوم برجای گذاشت.

عبدالهاشم دهقانی امروز، 17 اسفندماه با اعلام این خبر بیان کرد: ساعت 5 صبح امروز در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی بر یک واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور مواصلاتی سروستان-شیراز، بلافاصله گشت تصادفات به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد یک دستگاه اتوبوس حامل 25 مسافر به دلیل عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده واژگون شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس، رییس پلیس راه شمال استان فارس با بیان اینکه در این حادثه متاسفانه 15نفر از مسافران مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان اعزام شدند، تصریح کرد: حال عمومی مصدومان رضایت بخش اعلام شده است.

دهقانی از رانندگان خواست هنگام رانندگی از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کرده و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا دیگر شاهد این گونه حوادث ناگوار نباشیم.

پایان خبر سفیر افلاک 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واژگونی اتوبوس در محور سروستان – شیراز، 15 مصدوم برجای گذاشت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واژگونی اتوبوس در محور سروستان – شیراز، 15 مصدوم برجای گذاشت"، کلیک کنید.