پدر شهید آرمات از شهدای هرمزگانی آسمانی شد – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

پدر شهید آرمات از شهدای هرمزگانی آسمانی شد - خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سفیر افلاک، عطاالله ناوکی اظهار کرد: پدر شهید علیرضا آرمات در سن 88 سالگی، به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت.

وی با ذکر این نکته که ساعت 15 امروز در قطعه صالحان آرامستان باغو به خاک سپرده می شود، بیان داشت: شهید علیرضا آرمات نهم دی سال 1345 در شهرستان میناب چشم به جهان گشود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان، با ذکر این نکته که مزار شهید آرمات در گلزار شهدای شهرستان بندرعباس واقع است، تشریح کرد: دانش آموز دوم متوسطه در رشته الکترونیک بود که به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و سوم سفیر افلاک 1364 در هورالعظیم بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پدر شهید آرمات از شهدای هرمزگانی آسمانی شد – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پدر شهید آرمات از شهدای هرمزگانی آسمانی شد – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.