پویش خادم ایران در خراسان جنوبی آغاز شد

پویش خادم ایران در خراسان جنوبی آغاز شد

سفیر افلاک/خراسان جنوبی مسیول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: پویش خادم ایران با شعار «خدمت کن و خادم شو» در خراسان جنوبی آغاز شد.

مهدی هنری، امروز 8 خرداد با بیان اینکه پویش خادم ایران همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی برگزار می شود، به رسانه ها اظهارکرد: در این پویش جهادگران و گروه های جهادی می توانند به نیابت از رییس جمهور شهید حضرت آیت الله رییسی و یاران ایشان در نقاط هدف خود در سراسر استان، محلات و روستاها خدمات رسانی کنند.

مسیول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: این خدمات رسانی به مردم عزیز می تواند در عرصه های مرتبط با موضوعات محرومیت زدایی، خدمت رسانی، اقتصاد مقاومتی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.

هنری عنوان کرد: گروه های جهادی می توانند فعالیت های جهادی را در عرصه های ذکر شده و در قالب پویش «خادم ایران» با نام و یاد شهدای خدمت در سراسر استان انجام دهند.

وی اظهار کرد: این پویش از روز بعد از حادثه بالگرد و شهادت رییس محترم جمهور و همراهان عزیزشان آغاز شده و تا چهلم شهدا مصادف با عید غدیر ادامه دارد.

مسیول بسیج سازندگی خراسان جنوبی ضمن دعوت از کلیه گروه های جهادی استان جهت پیوستن به این پویش و ارایه خدمت به مردم و محرومین عزیز به نام و یاد این شهدای گرانقدر گفت: در تمامی زمان ها فعالیت جهادگران با هدف کمک به محرومان انجام شده و در این پویش یاد و نام شهید جمهور آیت الله رییسی به طور ویژه گرامی داشته و فعالیت های جهادی با رنگ و بوی خاص کمک به همنوعان در راستای رفع مشکلات مردم و محرومیت زدایی انجام می شود.

پایان خبر سفیر افلاک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پویش خادم ایران در خراسان جنوبی آغاز شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پویش خادم ایران در خراسان جنوبی آغاز شد"، کلیک کنید.