پیگیری آزادی محمد خزائی در ملاقات با سفیر عربستان سعودی در تهران

پیگیری آزادی محمد خزائی در ملاقات با سفیر عربستان سعودی در تهران

علیرضا محمودی، مدیر کل کنسولی وزارت امور خارجه در ملاقات با سعود العنزی سفیر عربستان سعودی در تهران، آزادی حاجی ایرانی «محمد خزائی» را پیگیری کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری سفیر افلاک، علیرضا محمودی، مدیر کل کنسولی وزارت امور خارجه در ملاقات با سعود العنزی سفیر عربستان سعودی در تهران، آزادی حاجی ایرانی «محمد خزائی» را پیگیری کرد.  

مقارن با ایام حج تعدادی از هموطنان ایرانی به دلایلی با مشکلاتی از قبیل بازداشت، عدم اجازه ورود و مواردی از این قبیل مواجه شدند که با پیگیری‌ سفارت و سرکنسولگری کشورمان در عربستان مشکلات آنان حل و‌ فصل گردید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیگیری آزادی محمد خزائی در ملاقات با سفیر عربستان سعودی در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیگیری آزادی محمد خزائی در ملاقات با سفیر عربستان سعودی در تهران"، کلیک کنید.