یک هزار و ۲۶۳ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به گناباد تخصیص یافت

یک هزار و ۲۶۳ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به گناباد تخصیص یافت

سفیر افلاک/خراسان رضوی فرماندار گناباد از اختصاص یک هزار و ۲۶۳ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال اعتبار تملک دارایی سرمایه‌ای و توسعه متوازن طی سالجاری به این شهرستان خبر داد.

رضا نصیری ۲۰ مرداد در جلسه کمیته برنامه ریزی سرمایه‌ای گناباد گفت: اعتبارات تملک دارایی در ۳۸ برنامه،‌۱۲۰ طرح و ۲۲ فصل اجرا خواهد شد.

وی از افزایش بالغ بر ۲۰۰ درصدی اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای گناباد در دولت سیزدهم خبر داد.

فرماندار گناباد گفت:‌ اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای گناباد از ۴۷۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ به یک هزار و ۲۶۳ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال در امسال افزایش پیدا کرد.

وی مهمترین بخش‌های تخصیص اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه این شهرستان بخشهای دفاعی،‌ امور قضایی،‌ انرژی، حمل و نقل و توسعه زیرساختهای حمل و نقلی و جاده‌ای،‌ صنعت و معدن،‌ بازرگانی و کشاورزی و منابع طبیعی و منابع آب،‌ توسعه و خدمات شهری و روستایی و آب و فاضلاب،‌ مرمت قنوات،‌ احداث استخر ذخیره آب لایروبی رودخانه‌ها و توسعه معابر شهری و روستایی، ‌بهداشت و درمان دین و مذهب و ورزش و تفریحات،‌ فرهنگ و هنر،‌ میراث فرهنگی،‌ گردشگری، آموزش و پرورش عمومی و فنی و حرفه‌ای،‌ مهارت آموزی و امداد و نجات ذکر کرد.

پایان خبر سفیر افلاک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک هزار و ۲۶۳ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به گناباد تخصیص یافت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک هزار و ۲۶۳ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به گناباد تخصیص یافت"، کلیک کنید.