۲ هزار و ۷۰۰ فرصت فرصت شغلی در بخش اصناف هرمزگان ایجاد شده است – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

۲ هزار و ۷۰۰ فرصت فرصت شغلی در بخش اصناف هرمزگان ایجاد شده است - خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سفیر افلاک، اصغر رکن الدینی اظهار کرد: بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی از ابتدای سال تاکنون در بخش اصناف استان ایجاد شده است و این ظرفیت نیز وجود دارد که بیش از سال گذشته افزایش پیدا کند.

رئیس اداره امور اصناف و تشکل‌های صنفی صمت هرمزگان با قدردانی از فعالان عرصه صنوف و بازاریان در استان هرمزگان گفت: فروش آنلاین محصولات تولیدی در این مجموعه‌ها بستر و فضای خوبی را فراهم کرده تا تولیدات استان هرمزگان در این بخش بیشتر در سطح کشور معرفی شود.

رکن الدینی خرید ماشین آلات و تجهیز کارگاه‌های مدرن در این حوزه را بسیار ضروری اعلام کرد و افزود: شرایطی که در چند ساله اخیر ایجاد شده، باعث شد تا اصناف در بخش فضای مجازی، فروش آنها توسعه پیدا کرده و در کوتاه‌ترین زمان بتوانند مشتری برای محصولات خود پیدا کنند.

وی در پایان افزود: بزرگترین جامعه تشکل‌های خصوصی، بخش اصناف است که با ۱۴۴ اتحادیه فعال اند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۲ هزار و ۷۰۰ فرصت فرصت شغلی در بخش اصناف هرمزگان ایجاد شده است – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۲ هزار و ۷۰۰ فرصت فرصت شغلی در بخش اصناف هرمزگان ایجاد شده است – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.