گروه های مسجدی تیاتر کشور تقویت می شوند – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

گروه های مسجدی تیاتر کشور تقویت می شوند - خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سفیر افلاک، سید محمد مصطفی موتورچی جمعه شب در سلسله رویدادهای نمایشی تیاتر بچه های مسجد در لنده، افزود: ایده ی تیاتر مسجدی به قبل از انقلاب بر می گردد.

وی ابراز داشت: بعد از پیروزی انقلاب اواخر دهه ی شصت دوستانی که دغدغه کار فرهنگی داشتند در مسجد دور هم جمع شدند و هسته مرکزی تیاتر مسجد را تشکیل دادند.

موتورچی گفت: در دوره ی جدید به عدد نزدیک به هشتصد گروه نمایشی رسیدیم که این عدد نسبت به مساجد فعال کشور عدد قابل ملاحظه ای نیست.

موتورچی گفت: ولی همین تعداد با توجه به سند سه ساله ای که داشتیم نشان دهنده این است که توانستیم به بخشی از اهدافی که داشتیم برسیم.

وی ادامه داد: رویداد تیاتر محرابیان هم دومین دوره خود را سپری می کند که با هدف تولید در محله ها، شهرستان ها، استان ها و برگزیدگان کشور طراحی و اجرا شده است و رویکرد آن تقویت گروه های بچه های مسجد با تولید در مساجد است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گروه های مسجدی تیاتر کشور تقویت می شوند – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گروه های مسجدی تیاتر کشور تقویت می شوند – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.