مصدومیت 15 نفر بر اثر مواد محترقه/کاهش 11 درصدی تصادف های جاده ای در کردستان

مصدومیت 15 نفر بر اثر مواد محترقه/کاهش 11 درصدی تصادف های جاده ای در کردستان

به گزارش خبرگزاری سفیر افلاک از سنندج، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان در نشست خبری در خصوص طرح جامعه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، اظهار کرد: چندین طرح در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه آخر سال و شروع ماه رمضان در راستای کاهش ترافیک در استان صورت می گیرد.

وی نبود پارکینیک را یکی از معضلات ترافیکی سطح شهر سنندج عنوان کرد و افزود:دستور ساخت پارکینگ با استفاده از تغییر کاربری برخی اراضی در سنندج در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان کردستان از اجرای طرح نوروزی در استان خبر داد و بیان کرد: در اجرای این طرح همه نیروهای انتظامی، پلیس راه، دستگاه های خدماتی، راهداری، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، امداد و بیمه تلاش می کنند محیطی امن را برای مهمانان نوروزی فراهم کنند.

سردار آزادی ادامه داد: 2 هزار و 500 نفر در این طرح حضور دارند که 24 اسفند ماه در 150 نقطه استان آغاز شده است و تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی به کاهش 11 درصدی تصادف های جاده ای و 47 نفری کشته شده براثر تصادف در کردستان پرداخت و تصریح کرد: این مهم نتیجه تلاش تمام دست اندرکاران و اطلاع رسانی مطلوب رسانه های استان است.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به افزایش 42 درصدی جرایم رایانه ای در استان در سال 1402، خاطرنشان کرد: در بخش جرایم رایانه ای 80 درصد کشف داشته ایم و تاکنون 20 درصد هنوز کشف نشده است.

سردار آزادی اضافه کرد: از این میزان 72 درصد مربوط به جرایم مالی، 15 درصد مربوط به جرایم اخلاقی و 13 درصد هم مربوط به سایر موارد بوده است.

وی در خصوص جمع آوری معتاد متجاهر هم گفت: در 48 ساعت اخیر97 نفر معتاد متجاهر جمع آوری شده است که از این تعداد دو نفر زن و 96 نفر مرد هستند.

فرمانده انتظامی استان کردستان ذکر کرد: تعداد 572 نفر معتاد متجاهر در کمپ های کردستان در حال درمان هستند.

سردار آزادی عنوان کرد: امسال بیش از هزار و 260 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده است.

وی با بیان اینکه کشف مواد محترقه در اولویت کاری است و بیش از سه میلیون انواع مواد محترقه در استان کشف شده است، بیان کرد: از ابتدای اسفند تا امروز حدود 15 نفر مصدوم شده اند که از این تعداد فقط یک مورد در دیواندره منجر به قطع دست شد و بقیه سرپایی درمان شده اند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به مسافر و گردشگرپذیر بودن کردستان، گفت: نظارت بر رستوران ها و نحوه رفتار عوامل اجرایی سفرهای نوروزی در استان در اولویت کاری قرار دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مصدومیت 15 نفر بر اثر مواد محترقه/کاهش 11 درصدی تصادف های جاده ای در کردستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مصدومیت 15 نفر بر اثر مواد محترقه/کاهش 11 درصدی تصادف های جاده ای در کردستان"، کلیک کنید.