هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری - خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سفیر افلاک به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ایوب کرد افزود: در پی هشدار قرمز هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب در محورهای مواصلاتی تحت پوشش ایناداره کل ،14 اکیپ راهداری با 68 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و 124 نیروی راهدار در محورهای مواصلاتی زاهدان، نصرت آباد، تفتان، خاش و حوزه سراوان مستقر شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام تشدید بارندگی در شهرستان های خاش، سراوان، گلشن، سیب و سوران و مهرستان هماهنگی های لازم اندیشیده شده و راهدارخانه های این شهرستان ها برای کمک به مسافران تجهیز شده اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان اضافه کرد: با توجه به شرایط اقلیمی در روزهای اخیر، توصیه می شود مردم به اطلاعیه ها، هشدارها و اخطاریه های سازمان هواشناسی توجه و از تردد در مسیر رودخانه های محلی به شدت خودداری کنند و قبل از تردد در محورها از طریق تماس با سامانه پاسخگویی شبانه روزی 141 از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه ها و وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی آگاه شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.