صادرات 2500 تُن تخم مرغ خوراکی از کرج به کشورهای همسایه – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

صادرات 2500 تُن تخم مرغ خوراکی از کرج به کشورهای همسایه - خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سفیر افلاک، فردین حسین زاده نظارت بر مراکز تولید و بسته بندی تخم مرغ و صدور مجوزهای لازم برای صادرات تخم مرغ را از جمله وظایف دامپزشکی دانست و گفت: در این راستا اداره دامپزشکی کرج در سال گذشته بیش از 2 هزار تن تخم مرغ خوراکی به کشور عراق و از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 500 هزار کیلوگرم به کشورهای عراق و افغانستان صادر کرده است.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان کرج مطرح کرد: به منظور افزایش بازار صادرات محصولات خام دامی توجه به کیفیت از سوی بازرسان این اداره اهمیت ویژه ای دارد که در این راستا محصولات صادراتی قبل از بارگیری توسط کارشناسان مورد بازرسی قرار می گیرد و در صورت دارا بودن شرایط لازم اجازه صادرات داده خواهد شد.

حسین زاده با اشاره به فعالیت 15 واحد مرغ تخم گذار و دو واحد بسته بندی تخم مرغ در کرج مهمترین اقدامات و گام های دامپزشکی در جهت تسهیل و رونق تولید و افزایش صادرات را ارایه تسهیلات ویژه در انجام امور اداری مربوط به صدور مجوزها، تقویت ظرفیت های موجود در بخش دام و طیور و انجام نمونه برداری و آزمایشات لازم و تحویل نتایج آزمایشگاهی در کوتاه ترین زمان ممکن عنوان کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صادرات 2500 تُن تخم مرغ خوراکی از کرج به کشورهای همسایه – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صادرات 2500 تُن تخم مرغ خوراکی از کرج به کشورهای همسایه – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.