معجزه خدمت ، مهربانی مردم با انسان است / علم همراه با تدین عاقبت بخیری به همراه دارد

معجزه خدمت ، مهربانی مردم با انسان است / علم همراه با تدین عاقبت بخیری به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری سفیر افلاک استان سمنان ،سرهنگ سید علی میر احمدی در جلسه قرارگاه کاهش تصادفات استان، بدوا ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام رحلت جانسوز بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) ، با تاکید بر مغتنم شمردن فرصت خدمت به مردم گفت : دو خصلت و مولفه بزرگی که خدمت به مردم برای انسان دارد یکی صدقه جاریه بودن و یکی مهربان شدن مردم با فرد خدمتگذار است : مصداق بازر این موضوع را در شهیدانی چون آیت الله رییسی و شهید حاج قاسم سلیمانی می توانید ببینید که از فرصت عمر خود برای خدمت به مردم استفاده کردند و در پایان دیدید که چقدر محبوب قلب ها شدند و مردم چه ارادتی به آن ها داشتند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه گره گشا بودن برای مردم از عنایات خداوند متعال به شماست بیان کرد: باید در فرصت خدمت خود به گونه ای خدمت کنیم که ای کاش ها زیادی برای خود باقی نگذاریم.

این مقام ارشد انتظامی راهنمایی را از اصول مردم داری دانست و گفت: راهنمایی در خصوص تخلف مقدم است ، راهکارهای ارشادی از اعمال تنبیه های دیگر میتواند نقش بیشتری در کاهش تخلفات رانندگی داشته باشد اما در برخی موارد مانند رانندگی های پرخطر و … باید اقتدار و شدت و حدت لازم حفظ شود .

سرهنگ میر احمدی مدیران و فرماندهان را به این موضوع که در تعیین سهم و نقش سازمان ها و ارگان های دیگر در کاهش تصادفات و تخلفات رانندگی با هیچ کس تعارف نداشته باشید، توصیه کرد و اذعان داشت: یک افسر کارشناس و زبده پلیس راهور می بایست در بحث مدیریت شهرسازی و انعکاس وضعیت معابر و خیابان های تاثیر گذار در بروز سوانح ورود کند و نظرات کارشناسی خود را بیان نماید.

میر احمدی به همراه بودن علم با تدین اشاره کرد و اظهار داشت: کارشناسی تصادفات شغلی حساس و مهم است ، علمی که با تدین و تقوا همراه باشد باعث می شود تا حق و حقوقی از شهروندی ضایع نگردد و عاقبت بخیری مامور پلیس را به دنبال خواهد داشت؛ نظارت بر عملکرد کارشناسان تصادفات از وظایف مهم و کلیدی مدیران و فرماندهان است .

وی در بخش دیگر از سخنان خود آنالیز و تحلیل تصادفات حوزه استحفاظی ، ایجاد هم گرایی و هم افزایی توسط مدیر و فرمانده در یک مجموعه برای پایش آمار تصادفات و برنامه ریزی مناسب را امری مهم و تاثیر گذار در تصمیمات کلان دانست

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معجزه خدمت ، مهربانی مردم با انسان است / علم همراه با تدین عاقبت بخیری به همراه دارد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معجزه خدمت ، مهربانی مردم با انسان است / علم همراه با تدین عاقبت بخیری به همراه دارد"، کلیک کنید.