مرگ ناگهانی بازیگر ۳۰ ساله سینما

مرگ ناگهانی بازیگر ۳۰ ساله سینما

به گزارش خبرگزاری سفیر افلاک، «مایک هسلین» در نقش پولو در دو قسمت از فصل نخست سریال جاسوسی و هیجانی «شیرزن» ظاهر شده بود که با بازی «زو سالدانا» و «نیکل کیدمن» نیز همراه بود. «نیکلاس جیمز ویلسون» همسر این بازیگر، این خبر را در رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک گذاشت و نوشت: «مایکل جوان بود و در سلامت کامل بود و پزشکان هیچ توضیحی برای آنچه اتفاق افتاده ندارند».

به گزارش سفیر افلاک، او همچنین در سریال «طرح پیشنهادی تعطیلات» سال گذشته و همچنین سریال «جوان‌تر» در سال ۲۰۱۶ حضور یافته بود و سابقه بازی در سریال‌های «اینفلوئنسر»، «تو هرگز تنها نمی‌مانی» و «۷ گناه مرگبار» نیز حضور یافته بود.

۲۴۵۲۴۵

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مرگ ناگهانی بازیگر ۳۰ ساله سینما" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مرگ ناگهانی بازیگر ۳۰ ساله سینما"، کلیک کنید.