فیلم| مشق تجارت؛ رونمایی از تکنیک تجاری‌سازی ایده، فناوری و محصول

فیلم| مشق تجارت؛ رونمایی از تکنیک تجاری‌سازی ایده، فناوری و محصول

نمایشگاه هنر و نقاشی دانشجویان رشته گرافیک ذیل صنایع خلّاق فرهنگی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس برگزار شد و دانشجویان مشق تجارت کردند.

خبرگزاری علم و فناوری سفیر افلاک؛ نمایشگاه هنر و نقاشی دانشجویان رشته گرافیک ذیل صنایع خلّاق فرهنگی درراستای تجاری‌سازی محصولات دانشجویان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس برگزار شد.

در این نمایشگاه دانشجویان با نحوه ارائه محصولات هنری و خلّاق به بازار آشنا شدند و دانشجویان در این نمایشگاه محصولاتشان را همراه با استادان درمعرض عمومی قرار دادند و از سویی تمرین تجاری‌سازی و فروش محصولات به بهترین نحو صورت گرفت.

خبرنگار سفیر افلاک در قالب فیلم گزارشی از نمایشگاه هنر و نقاشی دانشجویان رشته گرافیک آماده کرده است.

فیلم این نمایشگاه را در زیر ببینید:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فیلم| مشق تجارت؛ رونمایی از تکنیک تجاری‌سازی ایده، فناوری و محصول" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فیلم| مشق تجارت؛ رونمایی از تکنیک تجاری‌سازی ایده، فناوری و محصول"، کلیک کنید.