نقد و بررسی لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15IAU7 i7-1255U 8GB 512SSD FHD IPS

ارائه محصول

IdeaPad 3 15IAU7

بدون شک لنوو یکی از شرکت هایی است که در زمینه طراحی و ساخت لپ تاپ های میان رده و مقرون به صرفه تخصص خاصی دارد و مدل های زیادی در این رده تولید کرده است. مدل IdeaPad 3 15IAU7 همچنین از آن دسته محصولاتی است که کاربرد عمومی و مناسب برای کارهای روزمره دارد.

این محصول لنوو دارای عملکرد ساده و آسان با یک دست است، اما ظاهری رضایت بخش دارد و لک، کثیفی و اثر انگشت کمتری را به خود جذب می کند. صفحه نمایش این مدل IdeaPad 3 از نوع IPS با پنل مات، روشنایی 300 نیت و کیفیت Full HD است که در این رنج قیمتی کیفیت قابل قبولی است.

کیبورد این مدل از کلیدهایی با آرایش جزیره ای تشکیل شده است که برای تایپ سریع و طولانی مناسب است. تاچ پد همچنین مجهز به کلیک های تکی است که بسیار دقیق هستند و به راحتی می توان از آنها برای اعمالی مانند Drag & Drop استفاده کرد، اما از طرفی عملکرد متوسطی برای دستورات چند لمسی مانند اسکرول و زوم دارد. درگاه های IdeaPad 3 در سمت چپ و راست نصب شده اند که برای محصولی از این دسته کاربری ایده آل هستند.

سخت افزار به کار رفته در لپ تاپ Lenovo IdeaPad 3 15IAU7 برای کارهای روزمره و برنامه های نیمه حرفه ای مناسب است. پردازنده مرکزی i7 از پردازنده های نسل دوازدهم اینتل 1255U، 8 گیگابایت رم DDR4 و 512 گیگابایت حافظه SSD و گرافیک Intel® Iris® Xe از جمله قطعات سخت افزاری این لپ تاپ لنوو هستند. البته لنوو به شما این امکان را داده است که با ارتقای رم به 24 گیگابایت، سرعت و عملکرد لپ تاپ را افزایش دهید.

با وجود این قطعات کم مصرف و استفاده از باتری سه سلولی لیتیوم پلیمری با ظرفیت 45 وات ساعت، طبق نتایج برنامه بنچمارک MobileMark2018، این لپ تاپ حداکثر زمان شارژ حدود 5.5 ساعت را خواهد داشت. همچنین امکان تماشای فیلم با کیفیت 1080p به صورت آفلاین با روشنایی صفحه نمایش 70 درصد به مدت حداکثر 10 ساعت وجود دارد.

در کل لپ تاپ Lenovo IdeaPad 3 15IAU7 یک محصول عمومی و چند رسانه ای خوب است، سبک و کیفیت ساخت مطلوبی دارد و می تواند برای دانشجویان، دانشجویان و افرادی که می خواهند یک لپ تاپ نسبتا سبک تهیه کنند تا کارهای روزمره خود را انجام دهند یک گزینه مناسب

این دستگاه با گارانتی از طریق فروشگاه اینترنتی در اختیار شما قرار می گیرد.

* برای مشاهده مشخصات کامل در وب سایت لنوو اینجا را کلیک کنید.

بازیابی اطلاعات و ریکاوری تعمیر لپ تاپ در تهران تعمیر تبلت در تهران خدمات لپ تاپ خرید لپ تاپ لنوو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15IAU7 i7-1255U 8GB 512SSD FHD IPS" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15IAU7 i7-1255U 8GB 512SSD FHD IPS"، کلیک کنید.