کتابخوانی و خرید کتاب جایگزینی برای حبس

کتابخوانی و خرید کتاب جایگزینی برای حبس

به گزارش خبرگزاری سفیر افلاک از قزوین؛ «فاطمه محمدبیگی» مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین علی مصطفوی نیا رئیس کل دادگستری قزوین در خصوص راهکارهای افزایش تعامل و همکاری کتابخانه ها با دستگاه قضا صحبت و تبادل نظر کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال جاری طی هماهنگی‌های لازم، آمار مجازات‌های جایگزین حبس افزایش یابد و با کمک قضات محترم و نیز صنایع استان نهایت استفاده از این دو ظرفیت بسیار ارزشمند در جهت توسعه و تجهیز کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی به کار گیریم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اظهارکرد: با حمایت و همدلی مسئولان عالی رتبه استان زمینه مناسب به منظور ارائه خدمات و فعالیت های بهتر  فراهم می گردد و در این زمینه دستگاه قضا نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

محمدبیگی خاطرنشان کرد: با توجه به وجود کتابخانه هایی در زندان ها و اداره آنها با همکاری اداره کل کتابخانه ها  و برگزاری برنامه های فرهنگی به صورت مستمر؛ امیدواریم گام هایی بلند در مسیر ارتقای فرهنگ و کاهش آسیب های اجتماعی برداریم.

گفتنی است؛ حجت الاسلام و المسلمین علی مصطفوی نیا رئیس کل دادگستری استان قزوین نیز در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت مبحث کتاب و کتابخوانی بر حمایت از کتابخانه های عمومی تاکید کرد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کتابخوانی و خرید کتاب جایگزینی برای حبس" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کتابخوانی و خرید کتاب جایگزینی برای حبس"، کلیک کنید.