اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه 2 تهران تدوین شد – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سفیر افلاک، علی اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با بیان اینکه پروژه با هدف به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی ناشی از منابع آلاینده اجرا شد، اظهارداشت: این پروژه علاوه بر شناسایی منابع آلاینده زیست محیطی رصد و نظارت منطقه ای بر وضعیت منابع آلاینده، ارایه راه کارهای مدیریتی کاهش پیامدهای محیط زیستی، ایجاد بستری مناسب برای تصمیم گیری بهتر و ارتقای آگاهی های عمومی در رابطه با مسایل زیست محیطی را در پی خواهد داشت.

وی مراحل انجام پروژه را شامل فاز مطالعات و بررسی کلیات وضعیت محیط زیستی منطقه، شناسایی منابع آلاینده سطح منطقه، تهیه بانک اطلاعاتی، ارایه راهکارهای کاهش آلاینده ها، تهیه اطلس زیست محیطی منطقه و ارایه راه کارهای مدیریت محیط زیست در منطقه عنوان کرد.

طاهری بابیان اینکه در این اطلس منابع آلاینده هوا، خاک، نور، انرژی، امواج و.. شناسایی شده است، افزود: در گام دوم براساس داده های احصا شده، برنامه ریزی برای به حداقل رساندن آلودگی ناشی از مراکز آلاینده آغاز خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه 2 تهران تدوین شد – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه 2 تهران تدوین شد – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.