افزایش 30 درصدی عوارض خروج از کشور/ 520 هزار تومان برای هر نفر

بر اساس لایحه بودجه سال جاری، عوارض خروج از کشور برای هر نفر 520 هزار تومان تعیین شد که 120 هزار تومان نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

به گزارش سفیر افلاک، طبق جدول تعرفه های درآمدهای دولت، عوارض خروج از کشور برای هر نفر در سال جاری در سفر اول 520 هزار تومان تعیین شده است. البته عوارض خروج از کشور برای سفر دوم به میزان 50 درصد و سفرهای سوم و بیشتر به میزان 100 درصد افزایش خواهد یافت. گفتنی است عوارض خروج از کشور برای هر نفر در سال گذشته در سفر اول 400 هزار تومان تعیین شده بود. بر این اساس عوارض خروج از کشور برای هر نفر نسبت به سال قبل 30 درصد افزایش یافته است.

همچنین پیش بینی شده درآمد دولت از محل عوارض خروج از مرزهای کشور 4362 میلیارد تومان باشد که نسبت به رقم 3431 میلیارد تومانی در لایحه بودجه سال قبل 27.1 درصد افزایش داشته است.

همچنین عوارض خروج زایرین حج تمتع، عمره برای هر نفر 172 هزار تومان تعیین شده که نسبت به رقم 132 هزار تومان در سال گذشته 40 هزار تومان، معادل 30.3 درصد، بیشتر شده است.

عوارض خروج هوایی برای زایرین عتبات عالیات 45 هزار تومان و عوارض خروج زمینی و دریایی نیز برای این مسافران 15 هزار تومان تعیین شدهکه نسبت به سال گذشته تغییر نکرده است.

پایان خبر سفیر افلاک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش 30 درصدی عوارض خروج از کشور/ 520 هزار تومان برای هر نفر" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش 30 درصدی عوارض خروج از کشور/ 520 هزار تومان برای هر نفر"، کلیک کنید.