با کیفیت ترین محصولات PVC خاورمیانه/ ده ها شرکت داخلی به دیدار اروندی ها آمدند

به گزارش سفیر افلاک به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند، همزمان با حضور مدیران و کارشناسان شرکت پتروشیمی اروند در ایران اکسپو 2024، بازرگانان کشورها آلمان، چین، پاکستان، عمان، ترکیه، تونس، الجزایر، هند و… برای خرید محصولات این شرکت وارد مذاکره شدند.
در کنار حضور خارجی ها و مذاکره برای دریافت محصولات با کیفیت این شرکت، مشتریان داخلی نیز به با کارشناسان و مدیران این شرکت بی واسطه به گفتگو پرداختند و ضمن ابزار رضایت از کیفیت محصولات، سیاست عرضه محصولات با اولویت شرکت های داخلی را روشی موفق در ایجاد تولید و شغل، خلق ثروت و ارزش افزوده بالاتر و ارزآوری بیشتر برای کشور دانستند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "با کیفیت ترین محصولات PVC خاورمیانه/ ده ها شرکت داخلی به دیدار اروندی ها آمدند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "با کیفیت ترین محصولات PVC خاورمیانه/ ده ها شرکت داخلی به دیدار اروندی ها آمدند"، کلیک کنید.