برخورد اتوبوس و پراید در محور شاهرود_دامغان/ 5 مصدوم رهاسازی شد – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

حسین درخشان در گفت وگو با خبرنگار سفیر افلاک، ضمن بیان اینکه ساعت 23:54 شامگاه سه شنبه برخورد یک دستگاه اتوبوس با پراید در محور شاهرود_دامغان به هلال احمر گزارش شد، ابراز داشت: بلافاصله تیمی از امدادگران پایگاه هلال احمر نعیم آباد دامغان به محل حادثه اعزام شدند.

وی ضمن بیان اینکه این اتوبوس 30 حادثه دیده داشته است، افزود: از این تعداد پنج نفر مصدوم شدند که توسط هلال احمر و عوامل امدادی عملیات رهاسازی برای آنها به انجام رسید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه واژگونی پژو پارس در محور شریف آباد به ایوانکی دیگر حادثه مهم رانندگی را رقم زده است، ابراز داشت: این حادثه نیز دو مصدوم داشت که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برخورد اتوبوس و پراید در محور شاهرود_دامغان/ 5 مصدوم رهاسازی شد – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برخورد اتوبوس و پراید در محور شاهرود_دامغان/ 5 مصدوم رهاسازی شد – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.