ترانه علیدوستی در 20 سالگی چه شکلی بود؟ / عکس

به گزارش خبرگزاری سفیر افلاک، فیلم سینمایی «من ترانه 15 سال دارم» فیلمی از رسول صدرعاملی با بازی ترانه علیدوستی است. این فیلم محصول سال 1380 و برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی (رسول صدر عاملی) و بهترین فیلمنامه (کامبوزیا پرتوی) و بهترین بازیگر نقش اول زن (ترانه علیدوستی) از بیستمین جشنواره فیلم فجر است. رسول صدرعاملی برای این فیلم برنده جایزه ویژه هییت داوران و نامزد جایزه یوزپلنگ طلایی جشنواره فیلم لوکارنو شد.

ترانه علیدوستی که این روزها دوباره با فیلم «تفریق» به سینماها بازگشته است، در آن زمان و هنگام بازی در این فیلم سینمایی حدود 20 سال داشت.

ترانه علیدوستی و فرزندش در 20 سالگی / عکس
ترانه علیدوستی در فیلم من «ترانه 15 سال دارم»

245245

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترانه علیدوستی در 20 سالگی چه شکلی بود؟ / عکس" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترانه علیدوستی در 20 سالگی چه شکلی بود؟ / عکس"، کلیک کنید.