تشکیل 2400 پرونده تخلف صنفی در مازندران

به گزارش سفیر افلاک از مازندران؛ اسماعیل هادی نژاد معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: از شانزدهم اسفند ماه سال 1402 تا 17 فروردین ماه 1403 از 4827 واحد صنفی – توزیعی – خدماتی در استان مازندران بازدید که منجر به شناسایی 2414 واحد متخلف شده است.

او افزود: ارزش پرونده های متشکله بالغ بر 46 میلیارد ریال بوده است. بیشترین تخلفات کشف شده شامل گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت مازندران در پایان از عموم شهروندان استان تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی مراتب را به تلفن 124 و یا سامانه www.124.ir اعلام کرد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تشکیل 2400 پرونده تخلف صنفی در مازندران" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تشکیل 2400 پرونده تخلف صنفی در مازندران"، کلیک کنید.