تصادف مرگبار موتورسیکلت در محور آزادگان

به گزارش سفیر افلاک، معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ، از یک فقره تصادف فوتی موتورسیکلت در محور آزادگان خبر داد.

سفیر افلاک در خبری نوشت: سرهنگ فیروز کشیر گفت: با توجه به رصد آماری پلیس راهور در بامداد روز گذشته در حوالی ساعت 50 دقیقه بامداد یک دستگاه موتورسیکلت در محور آزادگان واژگونی می شود که متاسفانه باعث فوت یک جوان 25 شد.

وی افزود: از رانندگان موتور سیکلت تقاضا داریم به عنوان راکب موتورسیکلت از کلاه ایمنی استفاده کنند و بدون کلاه ایمنی در معابر تردد نکنند.

سرهنگ کشیر با توجه به خلوتی معابر گفت: حتماً از منتهی سمت راست و با سرعت مطمینه تردد کنند و اگر واژگونی اتفاق افتاد به دلیل سرعت پایین منجر به فوت نشود.

233236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصادف مرگبار موتورسیکلت در محور آزادگان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصادف مرگبار موتورسیکلت در محور آزادگان"، کلیک کنید.