تندباد رباط کریم خسارتهای جدی به بار نیاورد

سفیر افلاک/تهران مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رباط کریم از جدی نبودن خسارات ناشی از وقوع تندباد در این شهر خبر داد.

حمید رزاقی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رباط کریم در گفت وگو با سفیر افلاک اظهار کرد: علی رغم اینکه شدت تندباد از حد معمول بیشتر بود اما خسارات جدی به شهر رباط کریم وارد نشده است.

وی در ادامه افزود: دو مورد گزارش وقوع خسارت ناشی از این تندباد داشتیم که یکی از آن ها سقوط یک اصله درخت بود. این حادثه منجر به مسدود شدن مسیر اصلی جاده ساوه شده بود که با اقدام فوری اکیپ عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رباط کریم و با همکاری پرسنل سامانه 137 این شهرداری، این درخت جابجا شده و مسیر مذکور به سرعت بازگشایی شد.

رزاقی در خصوص سایر خسارات نیز تصریح کرد: تنها یک مورد سقوط تابلو داشتیم که آن هم تابلوی حجیمی نبود و خوشبختانه منجر به آسیب دیدن شهروندان محترم نشد.

وی با اشاره به لزوم کسب اطلاعات از رسانه های معتبر درمورد اینگونه حوادث و عدم توجه به شایعات تشریح کرد: هیچ گزارشی در خصوص ریزش دیوار یا صدمه دیدن شهروندان به این سازمان ارایه نشده است.

این مقام مسیول در پایان خاطر نشان کرد: به شهروندان محترم توصیه می شود در هنگام وقوع تندباد یا طوفان از درختان کهنسال و خشک، همچنین از تابلوهای بزرگی که بادگیر هستند فاصله گرفته و در حد امکان در منازل و مکان های مستحکم حضور پیدا کنند.

پایان خبر سفیر افلاک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تندباد رباط کریم خسارتهای جدی به بار نیاورد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تندباد رباط کریم خسارتهای جدی به بار نیاورد"، کلیک کنید.