تهرانگردی ویژه «بچه های مسجد» در نوروز

اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران از اجرای طرح تهرانگردی برای «بچه های مسجد» در تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش سفیر افلاک، پرهام جانفشان ـ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران درباره جزییات این طرح گفت: در طرح «بچه های مسجد»، شرکت کنندگان ضمن بازدید از جاذبه های گردشگری، کتاب «مسطورا» را در پویش زندگی با آیه ها، که توسط سازمان تبلیغات اسلامی تهیه شده است هدیه می گیرند و در پایان پس از اقامه نماز جماعت با افطاری ساده، روزه خود را باز می کنند.

به گفته جانفشان، تهرانگردی بچه های مسجد از دوم تا هفتم فروردین ماه نوروز 1403 از مقابل مساجد منتخب برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران همچنین گفت: این طرح با همکاری اکوپارک عباس آباد، ستاد اقامه نماز استان تهران، سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران و شهرداری منطقه 21 با هدف معرفی مسجد به عنوان محور آغاز فعالیت های اجتماعی و فرهنگی و همچنین ایجاد نشاط برای گروه سنی جوان و نوجوان در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز برگزار می شود.

پایان خبر سفیر افلاک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تهرانگردی ویژه «بچه های مسجد» در نوروز" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تهرانگردی ویژه «بچه های مسجد» در نوروز"، کلیک کنید.