سرویس رسانی رایگان سازمان تاکسیرانی در پنجشنبه و جمعه پایانی سال – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سفیر افلاک، شادی مالکی، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران ضمن تبریک فرارسیدن بهار قرآن، گفت: امسال نیز همچون سالیان گذشته سازمان تاکسیرانی برای تسهیل در رفت و آمد شهروندان به بهشت زهرا (س) و زیارت اهل قبول تمهیداتی را اندیشیده است.

وی افزود: سازمان تاکسیرانی 55 دستگاه تاکسی و ون را برای سهولت شهروندان در نظر گرفته است.

مالکی ادامه داد: بر این اساس در روزهای پنجشنبه 24 اسفند و جمعه 25 اسفند سرویس رسانی تاکسی ها و ون ها از ساعت 7 الی 18 از مسیر ایستگاه مترو حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) تا قطعات قدیم، قطعات جدید و مزار شهدای بهشت زهرا (س) به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرویس رسانی رایگان سازمان تاکسیرانی در پنجشنبه و جمعه پایانی سال – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرویس رسانی رایگان سازمان تاکسیرانی در پنجشنبه و جمعه پایانی سال – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.