ضبط 700 کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

قهرمان شاهی در گفت وگو با خبرنگار سفیر افلاک، اظهار کرد: طی روزهای اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار 526 کیلوگرم سنگ دان و 235 کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از 700 کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم فروشی و گران فروشی و… مراتب را از طریق سامانه 135 تعزیرات یا 124 صمت اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ضبط 700 کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ضبط 700 کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.