فدراسیون کشتی قید تحریم تلویزیون را زد!

به گزارش خبرگزاری سفیر افلاک؛ بعد از درگیری لفظی علیرضا دبیر با پیمان یوسفی در برنامه قهرمان ایران در شبکه ورزش سیما، برخی نامزدهای بهترین ورزشکار سال به رییس فدراسیون کشتی اعلام کردند که به هیچ وجه در این برنامه حاضر نخواهند شد.

به گزارش سفیر افلاک، روال برنامه اینگونه است که نامزدهای برترین ها و ورزشکاران و مربیان آن رشته در برنامه حضور پیدا می کنند. از این رو زیرمجموعه فدراسیون به دبیر اعلام کردند که در برنامه حضور پیدا نمی کنند.

این تصمیم قطعی شد اما با این وجود بعد از صحبت ها و مذاکرات صورت گرفته بین برخی مسیولان و مجموعه فدراسیون؛ تصمیم در دقیقه 90 تغییر کرد و به همین دلیل فدراسیون و زیر مجموعه اش با وجود ناراحتی از اتفاق رخ داده به همکاری خود با این برنامه ادامه دادند.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فدراسیون کشتی قید تحریم تلویزیون را زد!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فدراسیون کشتی قید تحریم تلویزیون را زد!"، کلیک کنید.