محور کندوان یکطرفه شد – سفیر افلاک

سفیر افلاک/مازندران فرمانده پلیس راه کندوان اعلام کرد: در پی استمرار ورود مسافران به جاده چالوس و بار سنگین ترافیک محور کندوان امروز یکطرفه است.

محمد احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام اینکه بار سنگین ترافیک را در محور کندوان شاهد هستیم، اظهار کرد: محورکندوان از صبح امروز به سمت کرج و تهران مسدود شد.

وی با بیان اینکه اعمال محدودیت ها ترافیکی در دستور کار پلیس راه قرار دارد، افزود: با تخلیه بار ترافیکی محور کندوان از مسیر جنوب به شمال یک طرفه خواهد شد.

احمدی به هشدار جوی هواشناسی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه ریز سنگ و طغیان رودخانه ها و سیلاب پبش بینی شده است توصیه می شود از تردد غیر ضروری پرهیز شود.

پایان خبر سفیر افلاک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محور کندوان یکطرفه شد – سفیر افلاک" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محور کندوان یکطرفه شد – سفیر افلاک"، کلیک کنید.