مدت زمان باید در انجام پروژه های عمرانی تعریف شود

سفیر افلاک/زنجان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان شروع پروژه های راهداری را مستلزم پیوست زمان بندی دانست.

اصغر اسماعیلی بیان کرد: در انجام پروژه های عمرانی، باید مدت زمان تعریف شود تا مشخص شود چه کارهایی باید انجام شود و اولویت هر کار چگونه است.

وی از نیروی انسانی به عنوان مهمترین عنصر موفقیت سازمان ها نام برد و اظهار کرد: مدیریت و ساماندهی نیروی انسانی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، نقش موثری در کیفیت بخشی و ارتقای بهره وری دارد.

او به رعایت نظم و انضباط اداری به عنوان مهمترین عنصر پویایی اداره کل اشاره کرد و گفت: هدف از این کار عمل به روشی مطلوب است تا منتج به نتایج مهمی شود.

به گزارش سفیر افلاک به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، وی از روسای شهرستان ها خواست تا نگاه استانی به مسایل و مشکلات داشته باشند و از بخشی نگری دوری کنند تا به موفقیت دست یابند.

پایان خبر سفیر افلاک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدت زمان باید در انجام پروژه های عمرانی تعریف شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدت زمان باید در انجام پروژه های عمرانی تعریف شود"، کلیک کنید.