مراسم استقبال از مسافران نوروزی در اسدآباد برگزار شد – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سفیر افلاک، در آستانه نوروز مراسم و آیین استقبال از مسافران نوروزی با حضور فرماندار شهرستان اسدآباد، معاونین فرماندار و اعضا ستاد خدمات سفر شهرستان در ورودی شهر اسدآباد از سمت کرمانشاه در پارک ملت برگزار و به نخستین مسافران نوروزی در حال تردد از این محور هدایا و بسته های فرهنگی اهدا شد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسدآباد در حاشیه این مراسم گفت: تاسیسات گردشگری در سطح شهرستان اسدآباد شامل مجتمع های گردشگری، سفره خانه های سنتی، اقامتگاه های بوم گردی و میهمان پذیر و رستوران های بین راه در شهرستان آماده خدمات رسانی به گردشگران هستند.

کامران اکبری شایگان اظهار کرد: شهرستان اسدآباد دارای روستاهای هدف گردشگری ملحمدره، ترخین آباد و حبشی و روستای گردشگر پذیر کوانج بوده که این روستاها از جاذبه های طبیعی بسیار زیبا برای استقبال از میهمانان و گردشگران نوروزی برخوردار هستند.

وی افزود: روستای گردشگری ملحمدره معروف به ماسوله غرب کشور دارای یک مجتمع گردشگری، یک سفره خانه سنتی و دو خانه بوم گردی بوده ضمن اینکه یک واحد خانه بوم گردی نیز در روستای گردشگری ترخین آباد دارای فعالیت است.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان اسدآباد دارای 150 اثر تاریخی و فرهنگی است که تاکنون از این تعداد آثار 59 اثر ثبت فهرست آثار ملی کشور شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مراسم استقبال از مسافران نوروزی در اسدآباد برگزار شد – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مراسم استقبال از مسافران نوروزی در اسدآباد برگزار شد – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.